Fraaie Subaru Forester DIT uit Japan!

9 thoughts on “Fraaie Subaru Forester DIT uit Japan!

  1. Pingback: 2014 Forester redesign (merged thread) - Page 70 - Subaru Forester Owners Forum

  2. Spijtig dat al die uitbreidingen komende van subaru zelf peperduur worden aangeboden, terwijl je er toch ongewild reclame voor ’t merk mee maakt…toch ?

  3. Ik neem aan dat je de accessoires bedoelt? Heb ooit begrepen dat de Nederlandse importeur de marges op deze spullen ontzettend hoog houdt. Het schijnt dat je zeer voordelig terecht kunt bij Duitse Subaru dealers. Cosis dealers halen hun spullen ook daar vandaan, niet alleen de auto’s maar ook de onderdelen.

    • Ja, inderdaad ik bedoel accessoires…ik rij zelf met een forester model MY09. Wil ik bvb. een vooronderspoiler met beide sideskirts in het zelfde carosseriekleurtje van mijn wagen ben ik de prijs van een deftige scooter hier in België kwijt ? Nochtans zulks zou de spot op een subaru op eender welke parking in het oog laten springen….volgens mij wil Subaru niet dat hun wagens scoren en verkopen !

  4. Denk dat veel te maken heeft met de houding van Subaru Benelux. Waarschijnlijk denken ze door de marges op bijvoorbeeld accessoires hoog te houden sneller geld binnen halen. Mij is echter altijd geleerd dat 10 x 100 ook duizend is, waarmee ik wil zeggen dat je beter 10 mensen tevreden hebt door je prijzen wat aan te passen, dan 1 persoon belachelijk hoge prijzen te laten betalen. Die 10 tevreden klanten als klant houden is veel belangrijker!

    • Maar ja, er zijn nogal wat zaken die Subaru Benelux niet begrijpt. Vandaar die tranentrekkend slechte verkoopcijfers. Ongelooflijk, dat dat jarenlang kan aanslepen. Subaru Japan had al jaren terug een andere importeur moeten zoeken !!!

      • Subaru Benelux is een volledige dochter onderneming van Subaru Japan. Dit is al een tijdje zo. Dat is ook de reden dat wij nieuwe modellen de laatste jaren als één van de eerste landen in Europa krijgen. Zo ook de nieuwe Forester. Dat het allemaal een stuk beter kan is zeker waar. Maar Europa heeft geen prioriteit voor Subaru helaas….

  5. Wat is er trouwens “fraai” aan deze zwarte Forester ? Alleen al de uit de grille verwijderde chromen spijl is lachwekkend. Je ziet precies waar die spijl zat !! En dan heb ik het nog niet over de velgen die TOTAAL NIET bij deze auto passen……..

Geef een reactie

