Subaru stijgt in waarde

Onderzoeksorganisatie Brand Finance publiceert elk jaar een Top-500 van meest waardevolle merken ter wereld.

Vorig jaar nam Subaru de 462e plaats in op deze lijst, dit jaar klimt het merk naar de 358e plaats.

Bij de lijst met automerken neemt Subaru een keurige 25e plaats in, terwijl dat vorig jaar nog de 30e plaats was.

Belangrijke punten voor het merk Subaru waren onder andere de goede verkoopresultaten op de thuismarkt Japan en de resultaten in de belangrijkste exportlanden. Ook de produktie van Subaru’s neemt al 18 maanden op rij toe.

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s